wat is handiger voor je ipod touch, een siliconen hoesje (buigbaar) of een hard hoesje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (7)

Een siliconen hoesje vind ik gewoon het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zacht hoesje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een siliconen hoesje op mijn iPod touch (waarmee ik dit antwoord geef) en ik ben er heel tevreden over !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een siliconen hoesje is zeker erg handig. Wanneer je hem bijvoorbeeld op het dashboard in de auto ligt en je gaat een bocht door, blijft deze gewoon liggen. Erg handig als je het ook als bijvoorbeeld navigatie gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik voor mijn iPhone zowel een silliconen hoesje als een hard hoesje geprobeerd, maar persoonlijk ga ik toch voor een hard hoesje. Die klemt om mijn iPhone heen, zal bij iPod ook het geval zijn, en die biedt meer stevigheid.
Wat voor mij echter het grootste voordeel is, is dat hij met een hard hoesje veel gemakkelijker m'n broekzak in en uit gaat. Tegelijkertijd ook een nadeel voor gladde oppervlakken, maar ja, dat is net wat je wil.

Ook ging het silliconen hoesje na een poosje flubberen, wat ik ook niet relaxt vond.

Hoewel wel beantwoorders er anders over denken, vind ik een hard hoesje veel fijner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
siliconen hoesje.heb ik ook op mn Samsung Galaxy S en werkt perfect.
nadeel: het lijkt alsof je telefoon (in jou geval ipod touch) dikker is.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een siliconehoesje, deze gaat minder snel kapot, en bij een hard hoesje heb je nog altijd de kans, als hij valt, dat en je hoesje, en je ipod/iphone een breuk heeft!