Forum voor energie pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

energie.startpagina.nl/prikbord

U kunt geen nieuwe berichten plaatsen op dit prikbord.

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Eneco zeer slecht

Gepost door: Eneco niet te vertouwen ()
Datum: 26 maart 2009 12:48

Levering van Gas € 134,38
Levering van Elektriciteit € 38,78
Energiebelasting op levering van elektriciteit en gas (af te dragen aan de overheid) € 57,19
Transport van Gas € 13,31
Transport van Elektriciteit € 21,21
Overige producten, diensten en heffingen € 5,17

Uw nieuwe termijnbedrag € 270,04 (nog even en het is duurder dan mijn hypotheek)

Ik vind dit veelste duur, echt niet meer normaal.
Ik vind het raar, dat elke leverancier in de regio goedkoper is.
Ik was al verplan om over te sluiten, omdat Eneco teveel aan administratie,
,belasting en aanmaningskosten. Terwijl het om voorschot nota,s gaat .
Ze zijn gewoon aan het rentenieren met onze voorschotten. Ik ben bij Eneco veel en veel duurder uit
dan bij alle energie leveranciers. Buitendat om vind ik de vriendelijkheid
van Eneco zwaar beneden de peil. Voordat je het weet krijg je incasso op je dak met zeer veel
dreigingen, dat je wordt afgesloten( Ik werd soms wel 2 keer per week gebeld met een afsluiting.
Vind je het raar met een maandbedrag van 270 euro.
Ik vroeg aan Eneco of ze me wouden afsluiten, want ik vond dit veelste duur, wouden ze niet doen om welke reden dan ook.
Dreigen om me af te sluiten en dan wil ik afgesloten worden, weigeren ze dit te doen, echt heel raar

Ik ben zeer ontevreden over Eneco. Het is ook in de nieuws gekomen dat Energiemaatschapijen teveel
kosten bereken. Ik raad ook iedereen aan om over te sluiten om te besparen op je maandlast.
Als Eneco met een maand termijn van 270 euro komt aan kakken, terwijl ik daarvoor 150 euro per maand betaalde, al jaren
Vind ik dit uit de pot gerukt, gewoon niet normaal. Dit gaat Eneco zeer veel klanten kosten.
Er klopt iets niet meer bij Eneco, daarom wil ik iedereen aanraden om uit te kijken voor Eneco.
Eneco is de slechtste en bijna de duurste energie leverancier.
Kijk maar overal op het internet, dan zie je precies wat ik bedoel. Ik ga voor variabel via greenchoice of nederlandse energie maatschappij.

RIJSWIJK - Nederlanders hoeven per 1 juli aanzienlijk minder voor hun gas en stroom te betalen. Dat komt door de flinke vermindering van de olieprijs.
Bij Nuon gaat de gasprijs volgens een woordvoerster per 1 juli met 35 procent omlaag. Voor elektriciteit hoeven de klanten van het bedrijf vanaf 1 juli 5 procent minder te betalen. Dat komt per huishouden met een gemiddeld energieverbruik neer op een verlaging van de energierekening met minimaal 300 euro per jaar.
Dat de gasrekening meer daalt dan de elektriciteitsrekening komt door het sterkere verband tussen de olieprijs en de gasrekening dan die tussen stroom en olieprijs.
Eneco
De gemiddelde klant van Eneco die zowel gas als elektriciteit van het bedrijf afnemen, mag er volgens een woordvoerder op vertrouwen per 1 juli ongeveer 320 euro per jaar minder aan gas en elektriciteit kwijt te zijn.
De afnemers van gas gaan 34 procent minder betalen. De klanten die voor hun stroom van het bedrijf afhankelijk zijn, zien de prijs met 7 procent dalen.

Bron:nu.nl

Met vriendelijke groet,

wat lucht dit op, maar ben nog lang niet klaar, ik haal ze door de sluik. Op naar de volgende.

Onderwerp Geschreven door Gepost
  Eneco zeer slecht
Eneco niet te vertouwen 26/03/2009 12:48

Re: Eneco zeer slecht

monique 14/07/2009 17:12

Peter Boersma 07/09/2009 14:23

G. benneker 11/09/2009 15:19

energieleverancier 16/09/2009 18:09

annemarie 17/09/2009 15:51

jolanda 26/09/2009 08:26

Diana 12/11/2009 13:07

Jolanda 18/02/2014 10:12

Marco 19/01/2010 00:44

micky 07/03/2010 21:32

hntas 07/10/2009 09:32

K. 24/10/2009 00:01

Factuurcontroleur 10/10/2009 13:22

Energie Vergelijken 26/03/2010 11:00

rene uit rijswijk-zh 08/05/2011 17:48

bos 08/05/2011 17:50

tepus van eneco

JAAP dh 08/05/2011 17:51
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Dochters per categorie - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - energie.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep